UVJETI DOSTAVE

UVJETI DOSTAVE I ISPORUKE

Cijena prijevoza ovisi o veličini i težini paketa  (stranica brbsport.hr sama izračunava cijenu dostave, te ukoliko je cijena dostave krivo obračunata – zadržavamo pravo obavještavanja kupca razlike u dostavnoj cijeni, te otkazivanje narudžbe ukoliko potrošaču nova cijena dostave ne odgovara). Svu robu iz našeg prodajnog asortimana dostavljamo na cijelom području RH. Dostava naručenih i plaćenih proizvoda odvija se putem odabrane dostavne tvrtke od strane potrošača (dostavnu tvrtku bira prilikom potvrđivanja narudžbe). Robu dostavljamo najkasnije u roku 5 radnih dana (ne računajući subote i nedjelje) od dana kada je narudžba zaprimljena (kod plaćanja pouzećem), odnosno od dana kad je naplata narudžbe verificirana (kod plaćanja virmanom). Dostava je besplatna za narudžbe preko 80€, ili za akcijske proizvode kada je to naglašeno u opisu proizvoda. Kupac može i samostalno organizirati dostavu ili robu podići u našoj trgovini. Na svim biciklima kupljenim u B.R.B. Sport-u napravljen je nulti servis!

Prilikom preuzimanja korisnik je dužan identificirati se djelatniku dostavne službe. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u prijevozu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna vanjska oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke, i poslali novu. U slučaju ispravnosti pošiljke kupac potpisuje dostavnicu čime potvrđuje primitak pošiljke.

Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi

U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od dana primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima B.R.B. SPORT d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda. (dogovorenom dostavnom službom).
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način. 

VELEPRODAJA

Nazovite nas ili pošaljite upit